pühapäev, 21. juuni 2009

A Dish For Two



































EXIF

Exposure: 1/25
Aperture: f/1.4
Focal Length: 50 mm
ISO Speed: 100

[ ] _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Tsitaat:

Hüva, mul oli veel järel pisut raha ja ma tundsin endiselt rahutust. Tõusin püsti ja astusin postkontorist välja, et minna avastama India lõunaosa.
Neile, kes küsisid, millega ma tegelen, oleksin tahtnud vastata: "Ma olen doktor," sest arstid on kuulu järgi maagia ja imede kandjad. Kuid kindlasti oleks siis järgmises kurvis juhtunud bussiõnnetus ja ma oleksin pidanud keset karjuvaid ja oigavaid ohvreid kõigi pilkude all selgitama, et ma mõtlesin õigusteaduse doktorit; seejärel aga, vastuseks nende palvele aidata neil valitsust juhtunud õnnetuse pärast kohtusse kaevata, oleksin pidanud tunnistama, et tegelikult on mul kõigest bakalaureusekraad filosoofias; siis oleks tõusnud kisa, et mis küll oli selle verise tragöödia mõte, ja mul tulnuks möönda, et ma olen vaevalt Kierkegaardigi nuusutanud... ja nii edasi. Jäin truuks tagasihoidlikule ning muserdatud tõele.


- Yann Martel "Pii elu"

Blogiarhiiv